Retur, bytte og reklamasjon

Etter angrerettloven kan forbrukeren gå fra avtalen uten å oppgi noen grunn innen 14 dager*. Send en epost til butikk@superski.no for å melde din retur (gjelder også ordre med “Hent i butikk”).

Hvis du trenger returetikett, send oss en mail på butikk@bullsuperski.no – så sender vi dette. Du belastes 149,- i returporto* hvis du ønsker returetikett, eller du kan lever returen «gebyrfritt» i vår butikk i Holmenkollen. OBS! Husk å fjerne etikett som pakken kom med eller klistre returetikett oppå denne.

har vi levert feil vare, farge/størrelse eller annet tilbyr vi selvfølgelig fri retur og du blir ikke belastet for returporto. Velger du å ikke hente ut varen, vil det også påløpe retur gebyr.

Har varen avvik ved mottak , ta kontakt før du sender i retur og send oss en epost med bilder.

OBS! ønsker du å bytte størrelse, må du legge ny ordre på varen du vil bytte til og returnere opprinnelig ordre. Dette for å unngå at vi blir utsolgt i mellomtiden og misforståelser ved retur. Husk at returregler er de samme ved bytte, og at varen skal være ubrukt.

Alternativt kan du bytte til annen størrelse i vår fysiske butikk i Holmenkollen. Da kan dette gjøres i kassen uten å måtte fylle ut returskjema.

Varen du returnerer må være ubrukt og i original emballasje uten skader. Har varen avvik ved mottak, ta kontakt før du sender i retur. Ved skader eller andre avvik vil det kunne bli trukket fra på beløpet som refunderes. 

Retur av vare som ikke er hentet

Ønsker du å benytte angrerett uten å hente ut varen vil det også påløpe returgebyr i forbindelse med at pakken returneres til oss. Det tar lenger tid for oss å behandle returen dersom du velger å ikke hente pakken på hentestedet, da forsendelsen ikke kommer direkte til oss. Henter du ikke ut ordre hvor du har valgt “Hent i butikk”, må du også melde retur ved å sende en epost til butikk@bullsuperski.no

Reklamasjon

Foreligger det feil eller mangler ved en vare må den sendes tilbake til Bull Superski AS. Vi må ha varen hos oss for å vurdere om det er en reklamasjon. Svar på ordrebekreftelse eller send en epost til butikk@bullsuperski.no med bilder av feil eller mangel, husk å oppgi ordrenummer.